Κυριακή, Ιανουαρίου 02, 2011

Εμένα οι φίλοι μου,

μου τρώνε όλο το φαγητό και λένε πάντα κοπλιμέντα ενώ μασουλάνε, ισχυρίζονται οτι δε χορεύουν αλλά όποτε νομίζουν οτι δεν τους κοιτάζω κάνουν χορευτικές φιγούρες μπροστά στα ηχεία, μόνο για τον εαυτό τους. Δεν θαυμάζουν ποτέ φωναχτά την εμφάνιση μου αλλά δεν με αφήνουν απο τα μάτια τους όποτε τους ανεβάζω αυτοσχέδια παράσταση

Εμφανίζονται όταν δεν τους περιμένω με έτοιμες γιορτές στην τσέπη, μα φρικτές συγκυρίες εμποδίζουν τις κανονισμένες συναντήσεις μας. Εμένα οι φίλοι μου αφού με χαλαρώνουν, μου δημιουργούν νέα προβλήματα με υπέροχες εύκολες λύσεις. Και δεν θα το ήθελα αλλιώς...

4 σχόλια:

Νίκος Δημήτριος Μάμαλος είπε...

Kubrick ζεις, σήκω να τους δεις....

Unknown είπε...

Μάτια με το ζόρι Ανοιχτά

Unknown είπε...

παραμυθοονειροεξωφρενικοβασιλοπιτα!

Unknown είπε...

23 τα φλουριά και εμείς μόνο 5... πάντα 5...