Τετάρτη, Φεβρουαρίου 21, 2007

κάλλιο 5 και στο χέρι...

  1. Κουνάω τα χέρια μου τόσο πολύ, που σε ένα συνέδριο πήγα να ρίξω το μικρόφωνο. Αφού σκέφτομαι ότι τόσα χρόνια ατελείωτου μιλήματος για τα πάντα, πλέον δεν έχω τίποτε σπουδαίο να πω και απλώς προσπαθώ να τους υπνωτίσω.
  2. Δεν μπορώ να κάνω πιπι μου άμα ακούω θόρυβο από έξω από το wc. Και μύγα να πετάει από έξω κανένα πιπί δε θα πάρει το δρόμο του. Παρόλα αυτά μπορώ άνετα να κάνω πιπι μου στη φύση και να νιώθω πολύ περήφανη για αυτή μου την πρόοδο (μετά τις 3 μέρες ελεύθερο, οι αντιστάσεις του πολιτισμού κάμπτονται η μια μετά την άλλη).
  3. Μένω κάτω από το νερό όση ώρα αντέξω μέχρι να ακούσω στο κεφάλι μου τραγούδια των Beatles (something in the waaayyy she mooooveeeees).
  4. Πριν λίγους μήνες ενώ καθόμουν σε ένα καφε με τον Άνθρωπο κατάλαβα ότι πραγματοποίησα όλα μου τα εφηβικά όνειρα. Από τότε νιώθω πολύ άσχημα και βλέπω ασπρόμαυρα όνειρα
  5. Λίγες ώρες πριν, έμαθα από τη μητέρα μου οτι στα 3 μου έκλαιγα και παρακαλούσα να μη μεγαλώσω. Στα ξεκούδουνα. Δηλαδή εκεί που έπαιζα ήρεμο και έφτιαχνα τις ιστορίες μου, ξαφνικά τα παρατούσα και έτρεχα στην κουζίνα με δάκρυα λέγοντας «σε παρακαλώ δε θέλω να γίνω σαν και εσάς, θέλω να μείνω έτσι». 20 χρόνια αργότερα τίποτε δεν άλλαξε, ακόμη ξυπνάω τα βράδια και παρακαλώ.
και δίνω σκυτάλη στους

8 σχόλια:

An-Lu είπε...

1. Ουπς! Κι εγώ το έχω αυτό και έμαθα Νοηματική για να δίνω τουλάχιστον το σωστό νόημα!
2. Μου θυμίζεις μια φίλη μου που έχει το ίδιο προβληματάκι...μήπως είσαι η Λιλίκα;
3. Δεν το έχω καταφέρει ακόμα ;-)
4. Δημιούργησε καινούργια όνειρα!
5. Και ποιός σου είπε ότι μεγάλωσες, να τον κάνω ντα!

Unknown είπε...

κανείς, το αρνούνται όλοι!

Mantalena Parianos είπε...

Αυτό που γράφεις για τον "Άνθρωπο" και τα "εφηβικά όνειρα" κάτι μου έκανε. Είναι πολυ΄τρυφερό και το ζηλεύω γιατί εμένα δεν μου έχει ακόμη συμβεί.

Μετά από τέτοια κείμενα, το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να ευχηθείς στον άλλον να είναι πάντα καλά.

Να'σαι καλά

:)

ThinkaGeek είπε...

re si koup makari na evriska kai egw ton anthropo se f eisai poli tixeri .....

ouf tespa xalase kai to petali tou podilatou mou ...

Unknown είπε...

ωχου μωρε με αυτόν, αμ είναι πιο έμορφος απο μένα αμ πάιρνει και όλη τη δόξα!

εσείς να είστε πάντα καλά και δημιουργικοί και ευτυχισμένοι. Τα άσχημα και τα χαλασμένα πετάλια έρχονται και φεύγουν, οι ωραίες βόλτες και τα γέλια απο τις σαβόυρδες μένουν (μανταλένα==> σαβούρδα=πέσιμο μετα γραντζουνισμών και γελώτων)

Mantalena Parianos είπε...

Μανταλένα ξέρει σαβούρδα καλέ. Προχτές ξανάπεσα γιατί έκλαιγα πάνω στο μηχανάκι, αλλά δεν τόλμησα να το γράψω στο μπλογκάκι μου.


Ε, μα κι ο μπροστινός μου φρέναρε απότομα!
(εκεί που σκούπιζα το μάτι μου δαγκώνοντας συγχρόνως το γάντι για να βγει)
:)

Left Titty είπε...

svise me kai mena, to anevasa, apaitw na svistw, MAMA MAMA DE ME SVINEI

Unknown είπε...

με τη μηχανή του χρόνου θα γυρίσω πίσω να σε βρω και να σε φτήσω, ε να σε σβήσω...