Τετάρτη, Απριλίου 12, 2006

Γαιδουρονήσι Part II

Πέρασα ένα δύσΚολο χειμώνα. Λίγοι το έμαθαν και ακόμη λιγότεροι το είδαν. Αλλά αυτό πάει τελείωσε, τα χαμόγελα επιστρέφουν. Το είδα στο όνειρο μου σας λέω και άνοιξε η καρδιά μου. Κατάλαβα οτι παίρνω πάλι το δρόμο του Ηλιου, οτι οι ατελείωτες νύχτες ξεκινούν. Και ξύπνησα, τόσους μήνες μετά... αλλά ξύπνησα...

"ήμουν στην άκρη της σκηνής και ένιωθα τα αστέρια να πλησιάζουν μέχρι τα ακροδάχτυλα μου... άπλωνα τα χέρια μου και τα αστέρια γινόντουσαν κοχύλια."


Νησάκι μου σου ερχόμαστε και όλα θα γινουν σωστά.

εσείς ελάτε εδώ και εδώ και εδώ

4 σχόλια:

Godot είπε...

Mε τσάκισες μ αυτό τώρα. Πρόπερσι ήμουν εκει. Αν δείτε τον Μιχάλη, τον μοναδικό κάτοικο, φιλιά πολλά.
δεν θα καταλαβει αλλα τα αξιζει.
καλα να περάσετε!!!
και κυνηγάτε τα tourist που παίρνουν τα κοχύλια!

KV είπε...

μμμμμμ.... γαϊδουρονήσι... Με πήγες πολύ πίσω τώρα. Πηγαίναμε κάθε χρόνο από το 94 μέχρι το 2000 και το προλάβαμε στις παλιές καλές μέρες ! Κάποιες χρονιές μείναμε 10 μέρες. 10 μερες ηρεμίας θάλασσας, άμμου και ομελέτας! Είναι το πρώτο μέρος που θέλω να ξαναεπισκεφτώ στην Κρήτη!
Ελπίζω οι επιδρομές να μην το έχουν αλλάξει!

Unknown είπε...

godot--> σε ευχαριστούμε, μπορεί να είχαμε βρεθει (στην ταβέρνα, στο νερό, πίσω απο κανένα λόφο για πιπι):-) διώχνουν τους μόνιμους λόγω συμφερόντων αλλά θέλω να πιστέυω οτι φέτος θα ειναι καλύτερα τα πράγματα (παντέρμη κρήτη)...

kv--> και εγώ το ελπίζω, αν και το Νησι έχει autoheal. το καλοκαίρι το κoπρεύουμε, το χειμώνα βρίσκει ξανά τη δυναμη του (για να μας τη χαρίσει πάλι και πάει λέγοντας)

κανονίστε να απλωθούμε φετος :-)

xryc agripnia είπε...

Εχει και στη Χαλκιδικη ενα γαιδουρονησι και ελεγα μηπως εννοουσες εκεινο.Κλαψ,κλαψ...συγκινηθηκα.