Τετάρτη, Ιουνίου 14, 2006

Dr WHO?

εχω φάει τα νυχια μου... να το πώ? να μην το πω? Μια απο αυτές τις μέρες στα ξαφνικά θα με καλέσουν για τη συνέντευξη (για το Δικτατορικό). Μετά τις ερωτήσεις των καλλιστείων (“πιστεύεις στην ειρήνη? ποια νομίζεις είναι η θέση της Ελληνίδας σήμερα? τι μέσο έχεις”) φαντάζομαι θα με ρωτήσουν κάτι σχετικό με: “γιατί θέλεις να συνεχίσεις τις σπουδές σου”... “γιατί PhD?”... "γιατί δεν κάθεσαι στα αυγά σου?"

Η απάντηση είναι μία…

  • ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ MASTER ΠΑΝΤΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ Ο DOCTOR




ντάλεκ και κασκόλι πνιχτικό γύρω απο το λαιμό και να σε πηγαίνω βόλτες με το Ταρντις στην παραλιακή στο Μπολιβάρ να γλιτώνουμε το μποτιλιάρισμα.

δώστε μου ευκαιρία να γίνω time lord λέμεεεεεε... ε φανταστικέ προφέσσοοΡΡΡα?

7 σχόλια:

Unknown είπε...

Που τον θυμήθηκες τον dr who;

Θα γίνεις ένας απο δαύτους, θα αντιμετωπίζεις και τα τζουκ-μποξ..εεε..τους ντάλεκ, τι άλλο να θες από τη ζωή σου;

xryc agripnia είπε...

Tο κασκολ που ηταν 10 μετρα θυμαμαι.

ThinkaGeek είπε...

egw tha sou protina kai ton Dr love pantos ..... "anthropines" katastaseis xoxoxoo

kali epitixia pantos

zitw!!!!!

Unknown είπε...

archiveμ είχα όνειρο να αποκτήσω ένα. απόκτησα. πνίγηκα με μεγάλη επιτυχία κατ'εξακολούθηση. το τύλιξα και πάει. κλαψ...

λουπι merci

Unknown είπε...

tolisbak επειδή είμαι κάπως τεμπέλα απλώς θα φροντίσω να ταξιδέψω στην εποχή της δημιουργίας τους και να τα κάνω απλά πλυντήρια πιάτων...

An-Lu είπε...

Καλοκαιριάτικα, σου στέλνω ένα κασκώλι του Dr Who αλλά και μια ρόδα του DR Strangelove!

Unknown είπε...

σε ευΚαριστώ αν-λου... Φοράω το κασκόλι, ανεβαίνω στη ρόδα και σας έρχομαι...

(τι καλοκαίρι και αυτό... κρυουλιάρικο...)