Δευτέρα, Αυγούστου 21, 2006

Πάρε να'χεις...

“ρε παιδί μου, θα την πάρεις τηλέφωνο και θα της πεις “λέω να έρθω Σαλόνικα, το θεωρείς καλή ιδέα”»

«και τι θα κάνω? Τι θα μου πει..»

«τι αν σου πει.. πάλι θα τα ξαναπούμε? Κλείσε, πάρτην και ξαναπάρε να μου πεις τι έγινε…»

«Οχι μη κλείνεις, να τα πούμε άλλη μια φορά?»

«μα σου λέω τόση ώρα, θέλω να πάω και τουαλέτα λέμε…»

«ε ωραία και ποιος σε εμποδίζει…»

«περιμένεις να πάρω μάζί μου το τηλέφωνο στην τουαλέτα?»

«ακριβώς, γιατί το πήρες το ασύρματο?»

«δεν τρώγεσαι!! Πάρτην τηλέφωνο λέμε, μίλα της ξεκάθαρα και πάρε με μετά, κλείνω τώρα ε..»

«λίγα ψίχουλα αγάπης και συμπαράστασης ζητάω και εσύ…»

«μα στην τουαλέτα δε θα σου δώσω ψίχουλα… άσε με να κλείσω σε παρακαλώ»

«όχι όχιιιιιι, μη κλείσεις!!! Μη κλείσεις! Μη με αφήσεις μόνο μου! ΜΗ ΜΕ ΑΦΉΣΕΙΣ! ΘΑ ΚΛΑΊΩ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ»

«ΚΑΛΑ ΚΑΛΑ μην κλαις, εδώ θα μείνω. ΠΑΡΤΗΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ»

«και τι να της πω... πές μου ξανά.»

«στα έχω πει 100 φορές. Αυτοσχεδίασε, τι θέλεις να την πάρω εγώ?»

«ΑΑΑ Πολύ καλή ιδέα!! Τι θα της πεις?!»

«Καλά με κοροϊδεύεις? Προσπαθείς να κερδίσεις χρόνο έτσι?? »

«Δεν προσπαθώ να κερδίσω χρόνο, προσπαθώ να δω πότε θα τα κάνεις πάνω σου...»


[...κλικ...]
[...του...του....]
[...του...του....]

Δεν υπάρχουν σχόλια: