Τρίτη, Μαΐου 23, 2006

To the Rescue...

Πρωί, ώρα 7.45. Η τσίμπλα εκεί που πρέπει να είναι... στο μάτι. Περιμένω με τον αδερφό στη στάση του σχολικού. Σκάει ξαφνικά αυτοκίνητο μπροστά μας. Μέσα μια μάνα με τα μαλλιά κάγκελο και δίπλα κατάλευκος νεαρός σαν νοσφεράτου σε απόγνωση. η μάνα ψελίζει κάτι "αν...που....1ο λύκειο...πανελλήνιες...". αυτό αρκούσε. Αφησα το Παιδί στους άλλους γονείς και κηδεμόνες στη στάση (κάτι που δεν θα έκανα και φωτιά να έπιανε το σπίτι μου) και μπήκα στο αυτοκίνητο της άγνωστης μαμάς. Τους πήγα απο όλα τα στενάκια και φτάσαμε ΑΚΡΙΒΩΣ την ώρα που τους καλούσαν για να γράψουν. Επέστρεψα στην ώρα μου στη στάση για να αγκαλιάσω το Παιδί που μου είπε "ουφ αγχώθηκα, που έφυγες?". Δεν έφυγα μάτια μου, γύρισα απο 6 χρόνια πριν, από μια πέτρα στο στομάχι και απο μια αγωνία κοινή.

Καλή τύχη Στέφανε και καλή τύχη σε όλους. Είθε να κάνετε στη ζωή σας ότι καλύτερο μπορείτε.


Πήγε κανείς στο RAVE PARTY (ρουμ παπαρουμ παπαρουυυυνααα) στην πολυτεχνειούπολη (λέγε με electro free)?

Αν πάντως θέλετε να ανακαλύψετε εάν ο γιός ή η κόρη ή ο φίλος σας που σας ορκίζετε στα μάτια του Chick Corea οτι οι psyche Μέρες τελείωσαν και έχει γίνει άνθρωπος και ακούει μόνο Ντζαζ (και ας είναι απο την Τρίπολη) αρκεί να κοιτάξετε στα παπουτσάκια τους. Εάν είναι 40% παπούτσια και 40% κόκκινο χώμα και 20% κάτι απροσδιόριστο που σας μιλάει τότε ήταν εκεί.

Θέλω πολύ να γράψω ένα κειμενο για την Belladona μα πρέπει να τελειώσω το proposal(το οποίο με παιδεύει πολύ με τη μεθοδολογία και καλύτερα να γράψω για την Belladona) και δεν προλαβαίνω.

Όμως σας είχα υποσχεθεί έναν μύθο τον οποίο θα βρείτε εδώ. Διαβάστε τον και βρείτε σε ποιο βιβλίο είχε αναφορά στον συγκεκριμένο λαό...

9 σχόλια:

alX είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
alX είπε...

Αναμνήσεις και ένστικτα. Σα να μην πέρασε μια μέρα. Βέβαια εμένα δεν μου έκαναν τόσο τρομερή εντύπωση οι πανελλήνιες αλλά... σε πιστεύω.
Έτυχε να βρεθώ στο Ηλέκτρο Φρι, ήταν πολύ καλά, το διασκέδασα πολύ.
Είχε κόσμο (για τα δικά μου στάνταρντ), αλλά η μουσική ήταν κάπως (για τα δικά μου στάνταρντ) :))
Αργότερα βέβαια που άλλαξαν οι ντι τζέι ήταν πολύ καλύτερα.
Μόνο αρνητικό σημείο η σκόνη. Εγώ αν ήμουν διοργανωτής θα είχα τεράστια λάστιχα και θα τους κατάβρεχα όλους με νερό. Έτσι και όλοι θα διασκέδαζαν περισσότερο, ενώ το χώμα θα έμενε στο έδαφος!

enteka είπε...

lol, teleio post

xryc agripnia είπε...

Γιεσ,γιεσ....τελειο!

Unknown είπε...

Μα κανενας δεν θυμαται σε ποιο βιβλίο αναφέρονται?:p είναι και album των σιδηροπάρθενων... ουφ σας δλδ...

alX είπε...

Μου ήρυε στο μυαλό το Stranger in a strange land που είναι και βιβλίο και τραγούδι των παρθένων, αλλά δεν είναι δίσκος...

alX είπε...

Μετά λοιπόν από κοπιαστική έρευνα, ανακάλυψα τη λύση του γρίφου.
Brave New World .-

ThinkaGeek είπε...

despinisssssssssssssss
ma pou eiste? ? ? ? ? ? ? ? ? ?theloume pics apo ekei pou eiste pantos..........an eiste se kanena nisaki ...

Unknown είπε...

asap!