Παρασκευή, Νοεμβρίου 04, 2005

~*Καλοί μου Άνθρωποι*~

θα σου φάω λίγο χρόνο ακόμη...

θέλω να σου πω για την καλοσύνη, αυτή που έχει να κάνει με πρωινά χαμόγελα μεταξύ αγνώστων και δώρα γνώσεων, συμβουλών, χρόνου, συναισθημάτων, θετικής ενέργειας. Για τα παιδιά απο τα open source και για τους τύπους που μαζέυουν πληροφορίες για να τις δωρίσουν σε όσους τις χρειαστούν.

Για τη μαγεία της θετικής επικοινωνίας ( αυτό είναι λίγο τρικ καθώς Μαγεία ήταν αρχικα η Επικοινωνία με το Αγνωστο, το ακατάλυπτο, το απόλυτο, το εσωτερικό, τιποτε δεν άλλαξε...)και τον συναισθηματικό πλούτο των μικρών ανθρώπων που μας προκαλούν μεγάλο κεφι.

σήμερα θα ήθελα να ευχαριστήσω τον άνθρωπο που έφτιαξε την παρακάτω υπερ-πλήρη ebm/database καθώς και τον όμορφο άνθρωπο που μου την υπέδειξε με γεναιοδωρία.


η υπερπλήρης database


ο όμορφος άνθρωπος


//--------------------------------------------------------------//

Εχω τόσες ιδέες κάθε μέρα. Τις γράφω σε φίλους, τις φωνάζω σε γνωστούς, τις ψιθυρίζω μέσα απο τα δόντια μου. εδω πέρα μαζί σας δεν μπορώ, προτιμώ να σας διαβάζω και να σας χαίρομαι. Τσούκου σαν παιδί πεισμωμένο. Εφόσων λοιπόν στο έρμο bloggy δε μου βγαίνει μέχρι στιγμής τίποτε τσι προκοπής αρχίζω τα thank_you_blogs γιατί το καλό πρέπει να γυρίζει...

Δεν υπάρχουν σχόλια: