Πέμπτη, Ιανουαρίου 25, 2007

...

Αυτές τις μέρες μυρίζει απώλεια.
Αυτές τις μέρες ξυπνάω αργά και είμαι μόνη μου
Έμαθα πρόσφατα για αρρώστειες, ανθρώπων δικών μου
Έμαθα για αλλαγές και για ποτέξανα.
Απο αυτά τα ποτέ ξανά που δε σε κάνουν να κλαις,
Σε κάνουν να
"κλείνεις τα μάτια και να μη θέλεις να τα ανοίξεις ξανά".
Αυτές τις μέρες πάω στοίχημα με τον εαυτό μου να μην έχω και άλλη απώλεια
Αυτές τις μέρες νιώθω να αλλάζω και τα χαμόγελα δε βγαίνουν αβίαστα
Και είμαι πιο βαρετή απο ποτέ και στα όνειρα μου βλέπω να πνίγομαι





Μία φίλη μόλις μου τηλεφώνησε για το θάνατο ενός παλιού φίλου.
Έμαθα και άλλα άσχημα νέα για έναν άνθρωπο που εκτιμώ.
Ένας αγαπημένος μου blogger (δε βάζω link γιατί είναι προσωπικό το πένθος)
έχασε έναν αγαπημένο του άνθρωπο.
Απο αυτές τις ιστορίες που απλώς δεν θα έπρεπε ποτέ να συμβαίνουν.
Απο αυτές τις μέρες που απλώς... δεν πρέπει να έρχονται.

Δεν υπάρχουν σχόλια: