Πέμπτη, Αυγούστου 04, 2005

συναλλα */~G~\*ματικές

12 μέρες και
σήμερα


Είπες πως
θα’ρθεις, είπες πως θα κάνω πλάι το κεφαλάκι μου και θα σε αναγνωρίσω απο το
άτσαλο περπάτημά σου.


11 μέρες και σήμερα

Ήρθες, αλλά δεν
έκανα πλάι το κεφάλι μου, δεν σου φάνηκα χαριτωμένος και έφυγες. Φαντάστηκα δεν
θα έρθεις ποτέ ξανά.




9 μέρες δίχως
σήμερα


Με παρακάλεσες να
σε βάλω ξανά κορώνα στο κεφάλι μου και δεν απάντησα. Ήξερα οτι περίμενες να πω
ναι μα ήθελα να σε ξαφνιάσω για να με επιθυμήσεις. Την πάτησα.


6 μέρες μπερδεμένες

Αποφάσισα οτι δεν
θέλω πια να ζω μαζί σου και έκλεισα τα μάτια όταν μου έκανες έρωτα. Δεν έχω πια
φύλο, μονάχα ανάμνηση. Και αυτή είναι άχρηστη, όταν έχεις κλειστά μάτια γίνεσαι ο ίδιος ανάμνηση.


3 μέρες και άλλη μιά

Σε μυρίζω στο
κορμί μου και πλένομαι κάθε δυο ώρες. Διαβάζω ωροσκόπια και άμα με πάρεις
τηλέφωνο σου λέω πως σ’αγαπάω.


Σήμερα

Φωνάζεις κλωτσάς,με καταριέσαι και με φιλάς εκεί που πονάω. Μου δείχνεις μοναχικούς ανθρώπους και τους κολάς φωτογραφίες μου στα πρόσωπά τους για να πάρω το μύνημα. Ανοίγω την αγκαλιά μου και αποδέχομαι τα χαμόγελα σου. Η τυρρανία του αδύναμου είναι ο τίτλος της αυριανής μέρας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: